Повернення та обмін
Термін повернення і обміну
Умови повернення товарів належнії якості
● Товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем, таких як подряпини, сколи, потертості, плями і таке інше.● Товар повністю комплектується та зберігає фабричну упаковку.● Збережені всі ярлики і заводська маркування.● Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Оплата доставки за товар належної якості за рахунок відправника.
Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється при наявності:
● Гарантійного талону;● Документу, що підтверджує факт купівлі виробу (касовий або товарний чек);● Неушкоджених гарантійних пломб та наклейок виробника на внутрішніх вузлах та компонентах;● Повної комплектації виробу.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Відправка товару новою поштою у вказане менеджером відділення (Оплата доставки за товар неналежної якості за рахунок отримувача.). Повернення коштів або обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) відбувається після діагностики (до 14 днів).
Контактні дані для зв'язку з менеджером зазначені в гарантійному талоні або в розділі "Контакти" на сайті.